I. PRZEZNACZENIE

Irizar i4 został stworzony specjalnie z myślą o drogach miejskich i międzymiastowych. W rezultacie jest to autobus idealny na potrzeby transportu miejskiego, krótkodystansowego, szkolnego lub firmowego.

Utrzymuje wszystkie standardy jakości, komfortu, niezawodności i bezpieczeństwa charakteryzujące produkty Irizar..

II. RENTOWNOŚĆ

Jednym z priorytetów Irizar jest ciągłe zmniejszanie zużycia paliwa i emisji CO2, które to zostały uwzględnione w projekcie nowego Irizar i4. Braliśmy również pod uwagę następujące aspekty w poszukiwaniu maksymalnej rentowności Irizar i4:

  • Aerodynamikę i zaokrąglone kształty poprawiające stabilność przy podmuchach bocznego wiatru – czynniki wpływające na zmniejszenie zużycia paliwa.
  • Dostęp do obszarów podlegających przeglądom okresowym.
  • Ustandaryzowane komponenty.
  • Oświetlenie LED, mniejsze zużycie, dłuższa żywotność.
  • Gwarancja Irizar.

 III. WERSJE

H

  • Środkowe wejście.
  • Wnętrze zaprojektowane na potrzeby pokonywania średnich dystansów, obejmujące półki na bagaż, indywidualne oświetlenie do czytania i nawiewy powietrza.
  • Jednoskrzydłowe środkowe drzwi w dwóch różnych wersjach: drzwi standardowej szerokości i drzwi szerokie, pozwalające na zainstalowanie windy kasetowej dla osób niepełnosprawnych.
  • Większa pojemność komory bagażowej z możliwością ręcznej i / lub pneumatycznej obsługi drzwi.

M

  • Poziom podłogi bez schodów, z możliwością dostosowania do różnych konfiguracji dla osób niepełnosprawnych, zarówno w przedniej jak i tylnej części pojazdu.
  • Wnętrze zawierające półki na bagaż, indywidualne oświetlenie do czytania i nawiewy powietrza.
  • Jednoskrzydłowe środkowe drzwi w dwóch różnych wersjach: drzwi standardowej szerokości i drzwi extra-szerokie, pozwalające na zainstalowanie windy kasetowej dla osób niepełnosprawnych.
  • Komora bagażowa z możliwością ręcznej i / lub pneumatycznej obsługi drzwi.

L

  • Stworzony z myślą o krótkich dystansach z częstymi przystankami.
  • Lepszy dostęp dzięki obniżonej podłodze.
  • Opcjonalne półki na bagaż.
  • Dwuskrzydłowe drzwi środkowe o zwiększonej przepustowości. Winda typu kasetowego dla osób niepełnosprawnych.
  • Komora bagażowa z możliwością ręcznej i / lub pneumatycznej obsługi drzwi.
  • Zamknięta kabina kierowcy przygotowana dla wszystkich typów wyposażenia i przedział z funkcją sprzedaży biletów i przyjmowania płatności.
  • Przyciski przystanku na żądanie.

LE

Pierwszy Low Entry autobus bazujący na autokarze. Zaprojektowany w celu zwiększenia dostępności. Dwuskrzydłowe drzwi środkowe z automatyczną rampą teleskopową w pełni zintegrowaną ze strukturą autobusu, aby zapewnić dostęp dla osób niepełnosprawnych.

Rampa oferuje również możliwość skorzystania w razie potrzeby z trybu ręcznego.

  • Oświetlenie LED na zewnątrz i wewnątrz.
  • Łatwe do demontażu wnętrze dachu.
  • Panele wewnętrzne odporne na wandalizm.
  • Zamknięta kabina kierowcy przygotowana dla wszystkich typów wyposażenia i przedział z funkcją sprzedaży biletów i przyjmowania płatności.
  • Przyciski przystanku na żądanie w pełni zintegrowane z poręczami.
  • Łatwy dostęp do centralnego układu elektrycznego nadwozia i podwozia całkowicie zintegrowanego wewnątrz autokaru.

 

i4