Autokar i6S oferuje szeroką gamę autobusów integralnych, hybrydowych oraz elektrycznych, a także autokarów wycieczkowych.
Przód pojazdu cechuje zastosowanie nowych reflektorów diodowych LED. Linie są bardziej wyraziste i agresywne, zaznaczające się na powierzchni. Pozostałe elementy, takie, jak przednie lampy przeciwmgielne oraz światła obrysowe zostały harmonijnie zintegrowane z pojazdem.
Kompleksowa architektura oraz protokół komunikacyjny CAN , który koordynuje całą elektronikę pojazdu, umożliwiają diagnostykę i zbieranie danych z wykorzystaniem licznika OBD, co przekłada się na wysoce inteligentny system komunikacji stanu pojazdu. Systemy wspomagania jazdy – AEB-LDW zawierające sterowanie na ekranie dotykowym oraz konsole HMI, umożliwiające zarządzaniem system rozrywki i komfortem pasażerów. W przedniej części pojazdu zamontowany jest plaski 22 calowy monitor HD, zegar oraz toaleta. Wejście oświetlone jest światłami diodowymi (LED), na wspornikach i suficie, co ułatwia pasażerom wchodzenie i wychodzenie. Dodatkowo przewidziano dotykowe przełączniki (soft touch) oraz oświetlenie diodowe LED do czytania. Wykończenie sufitu jest jasnoszare, co poprawia jasność wnętrza. Górne luki bagażowe także podświetlone są lampkami LED.
Dodatkowe ulepszenia oraz istotne cechy pojazdu to: wewnętrzna wysokość powyżej 2 m, więcej miejsca między siedzeniami, doskonała widoczność dla kierowcy i pasażerów, elektrycznie opuszczane antyodblaskowe przysłony (przeciwsłoneczne), zaplecze konsumpcyjne, lepsza klimatyzacja, lepsza rozdzielczość płaskich monitorów- zwijanych i centralnych.
Nowa generacja silników DAF Euro VI OBD-C, ze zmniejszonym tarciem wewnętrznym i z ulepszonym układem wtrysku paliwa a także inne udoskonalenia znacząco wpływają na obniżenie zużycia paliwa., Podobnie, jak i oprogramowanie automatycznej 12 biegowej skrzyń biegów.
10.8m x 3.5m
odległość między osiami: przednia napędowa
5.280 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
–
szerokość przednich drzwi
900 mm
szerokość tylnych drzwi
900 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
2.060 mm
wysokość pierwszego stopnia
360 mm
pojemność przedziału bagażowego (ok.)
6.5 m³/6.9 m³*
z kabiną sypialną kierowcy (ok.)
–
12m x 3.5m
odległość między osiami: przednia napędowa
6.100 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
–
szerokość przednich drzwi
900 mm
szerokość tylnych drzwi
900 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
2.060 mm
wysokość pierwszego stopnia
360 mm
pojemność przedziału bagażowego (ok.)
9.1 m³
z kabiną sypialną kierowcy (ok.)
-1.8 m³
12m x 3.7m
odległość między osiami: przednia napędowa
6.100 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
–
szerokość przednich drzwi
900 mm
szerokość tylnych drzwi
900 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
2.060 mm
wysokość pierwszego stopnia
360 mm
pojemność przedziału bagażowego (ok.)
12.59 m³
z kabiną sypialną kierowcy (ok.)
2.1 m³
13m x 3.5m
odległość między osiami: przednia napędowa
6.820 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
–
szerokość przednich drzwi
900 mm
szerokość tylnych drzwi
900 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
2.060 mm
wysokość pierwszego stopnia
360 mm
pojemność przedziału bagażowego (ok.)
11.43 m³
z kabiną sypialną kierowcy (ok.)
1.8 m³
13m x 3.7m
odległość między osiami: przednia napędowa
6.135 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
1.500 mm
szerokość przednich drzwi
900 mm
szerokość tylnych drzwi
900 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
2.060 mm
wysokość pierwszego stopnia
360 mm
pojemność przedziału bagażowego (ok.)
13.2 m³
z kabiną sypialną kierowcy (ok.)
-2.1 m³
14m x 3.5m
odległość między osiami: przednia napędowa
6.370 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
1.500 mm
szerokość przednich drzwi
900 mm
szerokość tylnych drzwi
900 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
2.060 mm
wysokość pierwszego stopnia
360 mm
pojemność przedziału bagażowego (ok.)
11.3 m³
z kabiną sypialną kierowcy (ok.)
-1.8 m³
14m x 3.7m
odległość między osiami: przednia napędowa
6.370 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
1.500 mm
szerokość przednich drzwi
900 mm
szerokość tylnych drzwi
900 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
2.060 mm
wysokość pierwszego stopnia
360 mm
pojemność przedziału bagażowego (ok.)
13.5 m³
z kabiną sypialną kierowcy (ok.)
-2.1 m³
15m x 3.5m
odległość między osiami: przednia napędowa
7.280 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
1.500 mm
szerokość przednich drzwi
900 mm
szerokość tylnych drzwi
900 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
2.060 mm
wysokość pierwszego stopnia
360 mm
pojemność przedziału bagażowego (ok.)
12.29 m³
z kabiną sypialną kierowcy (ok.)
-1.8 m³
15m x 3.7m
odległość między osiami: przednia napędowa
7.280 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
1.500 mm
szerokość przednich drzwi
900 mm
szerokość tylnych drzwi
900 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
2.060 mm
wysokość pierwszego stopnia
360 mm
pojemność przedziału bagażowego (ok.)
14.5 m³
z kabiną sypialną kierowcy (ok.)
-2.1 m³